Thursday, January 24, 2008

just so that you know...

Hi all-
just a quick message to say that I changed my settings, and from now on everyone can leave comments, so please do! I dont really have time to email everyone in person- but I still would like it VERY much to hear from you!!

Hoi allemaal,
even een snel berichtje om te zeggen dat ik de instellingen heb veranderd en dat van nu af aan iedereen een comment achter kan laten- doen alsjeblieft! Ik heb niet erg veel tijd om iedereen persoonlijk te mailen, maar vind het ERG leuk om van jullie te horen!!

3 comments:

Boutjes op Reis said...

Hoi Jolanda,
Snel even een berichtje terug om te kijken of het nu wel lukt.
En wel blijven uitkijken bij het oversteken.
Groetjes Sylvia

Anonymous said...

Hallooooo Jo!!!
Even een teken van leven van ons uit Leiden. Alles ok hier hoor! Ik wilde je steeds al mailen hoe het met je gaat en of je al een beetje geacclimaticeerd bent, maar plotseling schoot je site in mijn hoofd, en zie daar..: ik ben weer helemaal door je bijgekletst! Heel leuk om van je te lezen en je foto's te zien. Schitterend! Binnenkort zal ik meer van me laten horen hoor! Liefs! Elke & Simon

Anonymous said...

Hi Jo!! Mooie verhalen weer... en jouw blog herinnerde mij eraan dat ik m'n shocklog nog online moet zetten!! Hihi!! X!!